Karte izskatās pēc vēl vienas ņirgāšanās par daudzbērnu ģimenēm

1-2-3
1-2-3

Nupat izmēģināju bioeko.lv 20% "atlaidi". Protams, nekāda atlaide saitā nav pieejama. Notērēju laiku meklējot un mēģinot dabūt šo atlaidi dažādos veidos, nekas nesanāca. Taisni kā 3 bērnu tēvam bija man par lieka stundiņa, lai varētu uz šo blefu to izšķiest.

Ja ieskatās, tad 99% no šeit izliktajām 5% atlaidēm ir tādas, ko parasti piedāvā arī tur kredītkaršu pircējiem, vai vienkārši tāpat, ja veikalā paprasīsiet. Parasti sezonas atlaides ir lielākas. Protams, ja esat bagāts, varat arī pirkt Latvijas uzcenojumu ar 5% atlaidi.

Ieteikumi kā šis pasākums varētu mazāk iskatīties pēc ņirgāšanās:

1) notestēt, vai pakalpojums tiešām ir pieejams;

2) sagrupēt pa atlaižu lieluma. Visādām tur "5% atlaides noteiktās dienās" un tml. nebūtu šeit jāaizņem vispār vieta. Tāpat "30% uz noteiktiem pasākumiem (pagaidām nevienu)". Precīzāk, tiem būtu jāatrodas miskastē.

Nobeigumā pozitīvais. No šeit redzamajiem, pagaidām esmu atradis vienu uzņēmumu, kurš tiešām piedāvā reālu atlaidi un tas ir Statoil. Paldies viņiem par to! Citādi, ja gribat šo karti ņemt, iesaku kārtīgi apdomāt, vai nenormālā birokrātiskā ķēmošanās, lai karti iegūtu un pēc tam uzņēmumu brīnīšanās, ka "neko tādu nezinām nav nekāda mums tāda atlaide" ir tā vērta.

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
lace-ieva 9. decembris 2014 14:37

Skumji, ka godagimene.lv dzēš komentārus, kas nav glaimojoši atsevišķiem uzņēmumiem saistībā ar atlaidēm..

Godaģimene.lv 7. novembris 2014 09:21 mairacakstina

Tā kā kartēm ir noteikta procedūra, kas tiek veikta- datu pārbaude PMLP, sarakstu nosūtīšana uz tipogrāfiju, tad gatavo karšu sapakošana un nodošana Latvijas Pastam. Latvijas Pasts tālāk izsūta.

mairacakstina 6. novembris 2014 21:19

Esmu ļoti vīlusies par šīs kartes ideju. Pieteicos kartei septembra sākumā un vēl līdz šim brīdim neesmu to saņēmusi un uz manu e-pastu neatbild.
Piekrītu ka tā ir ņirgāšanās:(

inesesmit 5. novembris 2014 10:43 gunta.grube

Es Jums ieteiktu izmantot zinošu apdrošināšanas brokeru palīdzību! Palīdzēs Jums apdrošināt KASKO un OCTA visizdevīgāk un labākajās kompānijās, kā arī visādus citādus apdrošināšanas veidus.

inesesmit 5. novembris 2014 10:39

H&M veikalos ir atlaide 15%-man šķiet,ka tas nav maz!

inesesmit 5. novembris 2014 10:39

H&M veikalos ir atlaide 15%-man šķiet,ka tas nav maz! Es izmantoju tieši šo atlaidi un esmu ļoti apmierināta!

gunnuks 1. novembris 2014 23:24 Iveta.Gr

pilnībā piekrītu Tev!
kā vienmēr cilvēki tiek piemuļķoti!

gunnuks 1. novembris 2014 23:21 Iluta

Man šo karti nevajag,lai pierādītu,kad esam daudzbērnu ģimene!Man pats par sevi priecē,kad man ir tik daudz bērnu.Nevienam man nekas nav jāpierāda!:)

Iluta 1. novembris 2014 19:19 Iluta

pagaidam tik lasu citu rugto un netik rugto pieredzi

Iluta 1. novembris 2014 19:16

tiesam ko var gaudot par so karti mani priece virn ka vina pierada ka esam daudzbernu gimene ..pagaidam naw bijusi iespeja un vaidziba vinu izmantot..ii

Iveta.Gr 30. oktobris 2014 14:56 Sandija Maminuklubs.lv

Sandija, man Jums jautājums-kāpēc tika sniegta neprecīza informācija - gan par Statoil, kur bija minēts, ka esošā atlaide summēsies ar 3+ atlaidi (šis bija vienīgāis, kāpēc pieteicāmies 3+kartei), gan arī par Mēness aptieku, kad tika solīta 20 (25%) atlaide uztura bagātinātājiem un vitamīniem, bet beigās izrādās, ka noteiktām precēm.

1-2-3 30. oktobris 2014 10:39

Te jau indrasniega pateica daļēji, ko gribēju teikt. "Kārtējo reizi" tāpēc, ka Latvijas "naudas apgūšanas" kultūra paredz notrallināt naudu par gala klientu uzspļaujot, un parasti, to tikai papildus apgrūtinot. Pagaidām šis projekts tik traki neizskatās, bet tikai un vienīgi dēļ Statoil atlaides (citi te ir spējuši 5 santīmu atlaidi dabūt, es gan nē, man 0.033 atlaide liekas nozīmīga).

Nepārzinu šādu projektu pieredzi, taču tas, ko pati minat, parāda arī Latvijas projekta kļūdas. Jā, vajadzēja sākt ar mazāku mērogu, jā, vajadzēja sākt ar vienu, nozīmīgāko atlaidi. Manuprāt, Statoil, ja būtu vienīgie partneri, būtu tikai priecīgi, ja viņi tiktu izcelti kā ģimenes atbalstošie (nevis saits te piecūkāts ar superdārgiem "atbalstītājiem";) un tad varbūt arī kāds cits mēģinātu iedot reālu atlaidi, nevis ķēmotos.

Bet tā visumā, nešaubos par labajiem nodomiem un veiksmi turpinot darbu! Kritika, cerams, tikai uzlabos projektu.

omulīgā 30. oktobris 2014 10:38 Sandija Maminuklubs.lv

Ir jauki, ka beidzot man ir skaidrs ka tas ir tikai pilotprojekts, kurā sāk iedzīvināt šīs kartes, nevis jau pasākums kurā visam jābūt. Tas maina attieksmi un ja ar šādu uzstādījumu sāktos šī lapa būtu pilnīgi savādāk. Šobrīd tiešām daļā piekrītu indrasniega, īpaši par portāla uzbūvi un darbību. Bet dialogs ar mērķauditoriju no dažādām vietām Latvijā un dažādiem slāņiem ir svarīgs un tas ir tas ko gribētu redzēt. JO šobrīd man ir sajūta - Jūsu pozīcija: mēs ejam un daram un jūs nemākat novērtēt. Varbūt nemākam, jo trūkst info par projekta gaitu, par panākumiem, par neveiksmēm, tad veidojas dialogs un varbūt arī jauni skatījumu šam projektam, jo arī daudzbērnu ģimenē vulgaris mēdz mājot ģeniālas idejas ;)

Sandija Maminuklubs.lv 30. oktobris 2014 07:14 indrasniega

Es domāju, Jums jānāk par projekta vadītāju! :)
Un izteikt spriedumus ar nepilnīgu informāciju ir ļoti viegli.

indrasniega 29. oktobris 2014 22:39 Sandija Maminuklubs.lv

KĀRTĒJO reizi, Sandij, tāpēc, ka tā nez kāpēc ir pieņemts mūsu valstī - uzņēmīgi cilvēki skaistiem plāniem tiek pie lielām naudas summām, kas patiesībā nāk no visu mūsu (!!!) maciņiem, uztaisa kontori, kurā darbojas desmit īpašas raudzes spečuki, jo ņemot vērā algas, kādas viņiem tiek maksātas, tā nākas secināt, un - pļurkt...
Aktīvi tiek rakstītas atskaites, ko un kā integrē, socializē, atkrīžo un padara labāku, tiek veidotas dīvainas aptaujas, kurām pārlasot jautājumus jau uzreiz ir skaidrs, kādam jābūt rezultātam, tiek pierakstīti papīri, iepirkti dārgi un jaudīgi datori, izmeklētas katalogos jaunas ofisa mēbeles... Un tas reāli arī viss. Jā, arī kaut kas padarīts, nu tā - ķeksīša pēc, lai būtu par ko palielīties, bet reāli - imitēta darbība, rosība un aiņemtība...
Un diemžēl pat ne sāk izskatīties, bet jau labu laiku izskatās, ka šis projekts ir tieši tāds, ka aprakstīju iepriekš...
Labi - varbūt tiešām tā ir tikai nepamatota skepse, ņemot verā citu darboņu "veiktos" darbus, var jau būt. Bet jūs jau pašā sākuma pierādījāt, ka reāli paši nebijāt gatavi tam, ko darījāt. Tad kāda jēga tiem jūsu pētījumiem, kuru rezultātā, vidēji ģimenēs ar bērniem paliek "uz rokas" ap 600 latiem (tas bija vēl latu laikā), kāda jēga izvērstai reklāmkampaņai medijos, ja tai pat laikā neesat iedomājušies papētīt tās lietas, kas reāli saistītas ar jūsu projektu - piemēram, kā notiek personu datu pārbaude (kas tika vainota lielākajā daļā nebūšanu), cik ilgs laiks vajadzīgs, lai pārbaudītu personu sniegto informāciju, kāda ir šo pārbaudītājiestāžu kapacitātāte, u.t.m.l. Kaut to "sīkumu" - cik lielai daļai cilvēku ir nevis konts bankās, bet pastā. Nu, gribat teikt - pilvērtīgi izstrādāts projekts? Ja sāk iedziļināties, rodas sajūta, ka paši mīcāties kā pa purvu un īsti nesaprotat, ko vispār darat...
Turpretī pētīt, ka notiek POLIJĀ, redz, Jums ir bijis gan laika, gan iedvesmas...
Labi, lai būtu. Atskatītsimies uz paveikto nākamvasar.
Vienīgais, ko varu novēlēt - varbūt tomēr piesaistat cilvēkus, kas ne tikai teorētiski zin, kā būtu jādara, bet ir jau arī ar zināmu pieredzi konkrētā darbā vai jomā. Sāciet ar to, kurš izstrādā tās mistiskās aptaujas anketas, ja nu vienīgi Jūsu mērķis ir nevis veikt objektīvu aptauju, bet visiem pierādīt savas iedomātas dogmas pareizību, nu tad gan anketu jautajumi ir pilnība atbilstoši.
Un jā - arī šī mājaslapa... Vai tiešām jauns projekts nav pelnījis arī savu personīgo veidolu un izskatu? Šī lapa - absolūts copy/paste MK lapai, tāds - mazais pielikums. Vai tad tas ir kārtīgi izdarīts darbiņš, vai tomēr kārtējā haltūriņa, ko? ;)

Sandija Maminuklubs.lv 29. oktobris 2014 14:38 indrasniega

Paldies par komentāriem. Ko nozīmē "kārtējoreiz?" - vai ir kāds daudzbērnu karšu projekts jau bijis? Šis projekts ir PILOTprojekts šobrīd, ar daudzām ar karti nesaistītām aktivitātēm, lai izveidotu daudzbērnu ģimeņu atbalsta bāzi. Projektā ir pētījumi, sadarbības veidu meklēšana ar valsts un pašvaldības iestādēm, sadarbības tīkla veidošana ar uzņēmumiem utt. Projekta aktivitātēm ir savs laika plāns. Tas, ka kaut kas nav gatavs vienā dienā, ir pilnīgi normāli pilotprojektam. Šādu sistēmu ieviešanu Eiropā esmu pētījusi krustu šķērsu - paiet gadi, līdz kartes tiek ieviestas un nekur nevienā Eiropas valstī tas nav izdarīts gada vai pusgada laikā. Parasti šāda tipa daudzbērnu ģimeņu karšu sistēmas tiek ieviestas vai nu vienas pilotpašvaldības robežās, vai piedāvājot atlaides kādā no valsts uzņēmumiem , piemēram, Francijā tās ir atlaides dzelzceļa biļetēm. Ir kartes, kuras ievieš atsevišķās pilsētās, un tad pēc to parauga pārtop par valsts kartēm, kā Polijā, piemēram. Tas parasti aizņem vairākus gadus. Latvijā uzdevums bija jau sākotnēji ieviest valsts līmeņa karti. Sākotnēji bija paredzēts, ka kartes izplatīs pašvaldības,bet tas diemžēl šogad nebija iespējams dažādu iemeslu dēļ. Tāpēc nācās meklēt jaunu veidu,kā piemēram, caur PLMP,kas nav slikts veids, bet noteikti uzlabojams, jo ne visiem ir pieejams internets vai ir bankas konts (jā, daudzām ģimenēm nav pat bankas konta!). Veicot šo projektu soli pa solim, tiek konstatētas un fiksētas daudz dažādas sistēmiskas lietas, kas šī gada beigās tiek apkopotas pētījumā, lai uz nākamajiem gadiem ir saprotams, kā šo projektu veidot tālāk.
Pagaidām tieši komercuzņēmumi ir tie, kas pirmie sāk piedāvāt atlaides - paldies viņiem par to! Bet mērķis ir panākt subsidētus valsts un pašvaldību uzņēmumu pakalpojumus, kam ir vajadzīgi grozījumi likumdošanā utml. Tas nav vienas dienas jautājums, kad mūsu dzelzceļš varētu iedot atlaides. Tā nenotiek! Bet mēs ceram, ka tas būs. Katrā ziņā arī jūsu komentāri tiek apkopoti, sūdzības un kritika:) Taču ieteiktu neizteikt pārsteidzīgus spriedumus

Lāsma27 29. oktobris 2014 10:48

jums vispar nak pretim un jums vel kkas nepatik , ja tada jau laikam ir si cilvece ka nekad nav labi, bet es esmu apmierinata taka man biezi otrklasniekam biezi japerk viss no jauna penali un vel visadas lietas ko pazaude ka jau berns, tad esmu apmierinata ar atlaidi kas irJ.rozes gramatnica. pagaidam ipasi vel nekur citur nav nacies izmantot ka tik gramatnica...:)

indrasniega 27. oktobris 2014 14:10 1-2-3

Jā, arī manuprāt kārtējoreiz šis projekts ir darbošanās bez īpašas, "taustāmas" jēgas. Diemžēl. Un, ja savilktu FAKTISKO nevis IEDOMĀTO bilanci šim pasākumam, par pamatu ņemot projekta izmaksas un reālo, eironaudiņās aprēķinātu ieguvumu, kas reāli projekta realizēsanas laikā no 3+ kartes lietošanas ir ticis tās mēŗķauditorijai, lai piedod idejas autori, bet jūs esat kapitālos mīnusos...

1-2-3 27. oktobris 2014 08:43

Pavadīju zināmu laiku pārdomās kā lai karti padara saprātīgi noderīgu un izsecināju, ka vienīgais veids kā nedegradēt ideju ir regulāri publicēt un uzsvērt mājas lapā statistiku par katru uzņēmumu, cik reizes un par kādu atlaides kopsummu karte ir lietota. Tas ir praktiski vienīgais veids kā atšķirt krāpniekus, kas mēģina šeit tēlot, ka dod kādu atlaidi no tiem, kas tiešām dod atlaidi. Arī šādu sistēmu protams, var apspēlēt, dodot atlaides visiem uz pasaules, bet tas jau būtu grūtāk.

Ja to nevarēs izdarīt, tad ideja ātri degradēsies (kāpēc lai dotu reālu atlaidi, ja visi saņem to pašu publicitāti vienkārši tā? Re, Spice ar savām dārgajām cenām arī atbalstot daudzbērnu ģimenes) un projekts aizies pa burbuli vismaz privātā sektora daļā. Protams, var cerēt uz valsts uzņēmumiem, taču Latvenergo šo karti nevajag, viņi jau tagad dod atlaidi, Latvijas Gāze negrib un diez vai gribēs, bet pašvaldības diez vai iesaistīsies.

P.S. Es neprasu nekādas dižās atlaides. Taču gribētos, lai izmaksu/ieguvumu aprēķins kartei tomēr būtu plusos. "Izmaksas" iztētētā laika ziņā kartei ir diezgan lielas (paldies vēl Latvijas Pastam). Ieguvums pagaidām man liekas ir Statoil, kur uz klienta karti saņemu it kā lielāku atlaidi nekā iepriekš kā zelta klients (bet varbūt visi tādu saņem, nezinu). Bet ja tā nav, tad aprēķins paliek skumjš.

cecii 25. oktobris 2014 20:25

Nepiekrītu autoram par to ņirgāšanos, kā arī neuztveru mūsu 3bērnu ģimeni kā kaut ko īpašu, lai pretendētu uz atlaidēm, BET... Ja tā godīgi, patiešām godīgi, nav nekādas lielās jēgas šai kartei, jo vairumā gadījumu veikalos jau var dabūt šīs atlaides ikviens, atsevišķos gadījumos pat lielākas. Tā ka...nu nezinu. Gaidīsim un cerēsim, ka viss labais vēl tikai sekos. Pagaidām paldies par to pašu.

Kristineee 25. oktobris 2014 16:13

Ideja kartei bija laba, bet reālā pielietojuma praktiski nekāda.
Pilnībā piekrītu(Y)
Ja tās atlaides vēl summetos, tad vēl būtu oky, savādāk tiešam jēga tuvu 0.00
vakar Rivera sapirku matu rotas meitai ar tur jau esošo 20% atlaidi, uzjautāju vai ar 3+ karti kautkas mainās - protams, ka nē.
Po.P veikalā 15% man jau tā ir 20% atlaide,
Statoil atliade smieklīga, sanāk dārgāk kā citur bez visas atlaides.
Tā nu vēl kartei pielietojumu neesmu atradusi
:$

gunta.grube 24. oktobris 2014 18:03 Iveta.Gr

Piekrītu, ka Balta nebūt nav lētākā apdrošināšanas kompānija, bet personīgā pieredze, kas attiecas tieši uz nelaimes gadījumu apdrošināšanu, pierādīja, ka ir vērts samaksāt kādu € vairāk. Vasarā puika pārsita zodu ar sekām - 5 šuves. Tā kā mums bija nelaimes gadījumu apdrošināšana divās kompānijās - Balta un BTA, tad griezāmies abās ar iesniegumu un klāt pievienojām izrakstu no BKUS. Balta bez vārda runas aprēķināja atlīdzības summu un pārskaitīja to nepilnu divu darba dienu laikā. BTA mums paprasīja pēc ārstēšanās vēl iesniegt no ģimenes ārsta vai ķirurga izrakstu par izņemto šuvju garumu un vēlreiz (!!!) pēc 3 mēnešiem iesniegt izziņu par rētas tipu un paliekošās rētas garumu. Galu galā izmaksāja 3x mazāku summu kā Balta. Degvielā pie ārstiem nobraukājām vairāk :)
Pāris gadus atpakaļ bija darīšana ar nekustamā īpašuma apdrošināšanas kompensāciju pēc applūduša dzīvokļa. Man bija apdrošināšana Baltā, atnāca, paskatījās šausmas un safočēja, palūdza sagatavot remontdarbu tāmi un bojātās mantas sarakstu un nosūtīt. Nosūtīju, apstiprināja un bez problēmām izmaksāja kompensāciju. kaimiņam bija, ja pareizi atminos IF, tur pirmreizējajā apskatē, eksperts skrūvēja nost kontaktus un plēsa grīdlīstes un laminātu nost, lai pārliecinātos, vai patiešām ir jāmaina gan grīdas segumi, gan sienu reģipši, ja fotogrāfijās skaidri redzams, ka ūdens dzīvoklī bija bez maz vai līdz ceļgaliem.
OCTA un Kasko gan tiek gādāta citās kompānijās :)

Iveta.Gr 24. oktobris 2014 16:21 Godaģimene.lv

Man ir jautājums par to, kāpēc tiek maldināti potenciālie goda ģimenes kartes lietotāji. Gan par Statoil, gan par par Mēness aptieku sākotnējā informācija bija pavisam citādāka kā tā ir šobrīd. Citu neko pagaidām neesam mēģinājuši un diez vai izmantosim turpmāk jelkādus 3+kartes piedāvājumus, lai kārtējo reizi nebūtu jāpiedzīvo vilšanās un neērta situācija. Grāmatnīcās var dabūt tādu pat atlaidi ar klienta kartēm, kuras akcijas laikos dod visiem gribētājiem bez maksas, Vestē lētāk ir izmantot RIMI karti kā 3+karti. Apdrošināšanā-Balta nebūt nav lētākais apdrošinātājs, ir lētāki - piemēram IF, Fielmann arī regulāri ir atlaides...

Godaģimene.lv 24. oktobris 2014 14:24

Uzņēmums atvainojas, ka 21.oktobrī nebija vēl paspējis ielikt atlaidi sistēmā.

omulīgā 23. oktobris 2014 19:58 Godaģimene.lv

Jā bet kartes izgatavošana, pieteikšanās, datu pārbaude un saskanošana sāksies no jauna! Dārgs projekts, dārgs.... un cik ta mēs tie vecāki esam :D

1 2