Nedarbojas +3 karte. Cik ilgā laikā saņemšu koriģēto karti?

-zane-

Esmu sarūgtināta, ka godagimene.lv administrācija izdzēsa manu šorīt ievietoto foruma ierakstu. Ceru, ka šo - atkārtoto ierakstu neizdzēsīs, jo varbūt arī citiem +3 kartes saņēmējiem ir līdzīga situācija kā man. Un būtu tikai atbildīgi, izskaidrot situāciju šeit forumā, nevis izdzēst manu ierakstu. Uzskatu, ka tas ir negodīgi pret mani un pārējiem +3 kartes turētājiem...

TĀTAD - 28. oktobrī saņēmu savā e-pastā šādu ziņu:

"Sveicināti!

Informējam, ka Jūsu 3+ Ģimenes kartei, kuru esat saņēmis vai tuvākajās dienās saņemsiet, nedarbojas magnētiskā josla. Lūdzam līdz koriģētas kartes saņemšanai šo karti pielietot tikai tajos uzņēmumos, kuros to var uzrādīt vai kur nepieciešams ievadīt tikai kartes numuru.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Patiesā cieņā, Godaģimene.lv "

 

Gribēju tikai jautāt - cik ilgā laikā man būs iespējams saņemt koriģēto +3 karti?

Tā vietā, lai sniegtu publisku atbildi šeit forumā, mans ieraksts tika izdzēsts un uz personīgo e-pastu saņēmu vēstuli -

" Labdien!
Lasījām godagimene.lv, ka neesat saņēmusi laboto karti.
Noskaidrosim Latvijas pastā, kur noklīdusi īstā karte.
Ar cieņu, GodaĢimene.lv info@godagimene.lv "

 

BEZ KOMENTĀRIEM...:(

Lai komentētu, nepieciešams autorizēties Reģistrējies
-zane- 19. novembris 2014 09:59 Godaģimene.lv

Labdien,

Uzdevu jautājumu šeit - forumā cerot uz drīzāku atbildi, nekā rakstot uz info@godagimene.lv. Iepriekš (citā jautājumā) tiku rakstījusi uz Jūsu e-pastu un atbildi vispār netiku saņēmusi.
Mans mērķis nebija sūdzēšanās. Gribēju lai manu jautājumu redz arī citi +3 kartes turētāji, kam ir līdzīga problēma un lai tiek sniegta publiska atbilde/paskaidrojums, jo ne jau man vienīgajai ar +3 karti gadījusies šāda ķibele.

Jauno (derīgo) karti jau saņēmu. Paldies!

Godaģimene.lv 14. novembris 2014 09:18

Labrīt! Šis foruma ieraksts tika izņemts no mājas lapas, lai varam jums personīgi uzrakstīt vēstuli,ko arī izdarījām, lai netiktu aizskartas jūsu personiskās intereses, jo runa ir par katru konkrētu vēstuli, šajā gadījumā, jūsu.

Karšu nosūtīšana notiek secīgās darbībās- Hannu Pro sagatavo personalizētās vēstules, tās tiek nogādātas Sabiedrības integrācijas fondā, tad Sabiedrības integrācijas fonds šīs vēstules nogādā Latvijas pastam, kurš daļu izsūta pats, daļu nodod izsūtīšanai PostService. Tā kā ir iesaistītas vairākas iestādes, diemžēl informācijas saņemšana nav tik ātra, bet kā jau vēstulē minējām, interesējamies Latvijas pastā,kur palikusi Jūsu vēstule.

Vienmēr ātrāk un sekmīgāk atrisināt jautājumus caur e-pastu info@godagimene.lv!